pioter50 prowadzi tutaj blog rowerowy

Z Tadeuszem przetestować szosówkę

• Sprzęt Giant scr 4.0
Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano: 16.04.2013

Okraj zdobyty, więc sezon rowerowy formalnie rozpoczęty.
Przyszedł czas, żeby porządnie przetestować szosówkę i przy okazji dokonać korekty ustawień.Zadzwoniłem więc do Tadeusza, bo wspominał, że chętnie by się gdzieś ze mną wybrał, jak za starych dobrych czasów.Pojechaliśmy więc po pracy na szosówkach, zrobić małą pętelkę po okolicznych, płaskich terenach.Sporą część trasy mieliśmy pod wiatr a osłony nie było żadnej bo ani gór ani lasów tam nie ma, tylko puste przestrzenie.Na szosówce jedzie się jednak inaczej, nawet jazda pod wiatr nie jest tak bardzo uciążliwa.
Giant sprawił się rewelacyjnie.Wszystkie mechanizmy pracują jak w szwajcarskim zegarku, opony Continental prawdziwa rewelacja.Po kostce w Strzegomiu jechałem, prawie nie odczuwając nierówności.Siodełko również na piątkę.Za Świebodzicami zatrzymałem się tylko, aby dokonać korekty ustawienia siodełka i więcej nie musiałem tego robić.Trafiłem z właściwym ustawieniem.Siedzi mi się na nim, jabym jeździł na tym siodełku od lat.Tym rowerem naprawdę można pojechać gdzieś dalej.Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na modernizację tego Gianta.Oczywiście Giantem będę jeździł wyłącznie w dalsze trasy a wyjazdy po pracy tradycyjnie na góralach:Kelisie i Lincolnie.
Nie zabrałem aparatu, więc fotki tylko z komórki.

W Strzegomiu można natknąć się na zabytkowe budowle

Tadeusz

Pałac w Mrowinach

Mój bolid po pierwszej jeździe testowej.Zdał egzamin na 5

Kategoria Rundka po pracy

pioter50
| 18:13 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Lea, uczyniłaś mi bardzo miły zaszczyt, wrzucając moją fotkę Karkonoszy na swój pulpit.Myślę, że Ty zrobiła byś tę fotkę o wiele lepiej niż ja :)
lea
| 09:31 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Bardzo ładnie się Twój nowy sprzęt prezentuje.

Mam nadzieję, że się nie obrazisz ale wrzuciłam sobie jedno z Twoich zdjęć Karkonoszy z wyjazdu na Okraj na pulpit. Cudne jest i się na nie napatrzeć nie mogę:)

Pozdrawiam
anamaj
| 06:05 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Piękny giant. Ja muszę jeszcze opanować zmianę przełożeń, bo to inna bajka niż w góralu.
lutra
| 21:23 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Ładny to sprzęcior i już nieźle dotarty w tym sezonie. Nie przypuszczałem,że w Strzegomiu można znaleźć coś jeszcze oprócz katedry. Porządne zdjęcia.Widać pęknięcia w cegłach.